C.1.Securitatea informatiei si protecia datelor personale
- planificarea si realizeazarea sistemului de management al securitatii informatiei (SMSI) la nivelul unei societati, urmarind recomandarile standardului SR ISO/CEI 17799 si respectand legislatia romaneasca in domeniul securitatii informatiei, conditii esentiale pentru obtinerea unei certificari ISO 27001 (standard de referinta pentru securitatea informatiei);
- Asigura monitorizarea conformitatii cu GDPR prin: colectarea de informatii pentru a identifica operatiunile de prelucrare, analizeaza si verifica conformitatea operatiunilor de prelucrare; informeaza, consiliaza si emite recomandari operatorului sau persoanei imputernicite
C.2. Management integrat (calitate, protectia mediului, sanatate si securitate ocupationala, securitatea informatiei)
- Implementarea, controlul si imbunatatirea Sistemului de Management Integrat, in conformitate cu standardele internationale (ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 si ISO 27001).
C.3. Servicii de contabilitate
- servicii de contabilitate primara (intocmire NIR, Registru de Casa, Raport de gestiune zilnic, etc);
- servicii de contabilitate financiara, din care sa rezulte o analiza corecta a partenerilor, conturilor de disponibilitati, situatii leasing-uri, realizarea de cash flow, buget de venituri si cheltuieli;
- servicii de intocmire a dosarelor de credit, in vederea prezentarii unei imagini cat mai corecte si complete catre institutiile financiare cu care se doreste colaborarea pe acest segment;
- servicii de evidenta a stocurilor de materii prime, auxiliare, obiecte de inventar, ambalaje, marfuri. In cadrul capitolului de imobilizari se evidentiaza achizitia, punerea in functiune, amortizarea si casarea
C.4. Salarizare
Salarizarea este un element foarte important in activitatea unei firme, iar modalitatile de stimulente, prime, plati, comisionare, etc difera foarte mult de la o firma la alta. Deseori managerii firmelor s-au lovit de aplicatii greoaie, incomplete sau neactualizate atunci cand au trebuit sa verifice statele de salarii, motiv pentru care ne ocupam de evidentierea profesionala a acestei probleme. Rapoartele noastre s-au dovedit a fi usor de studiat si mai ales de prelucrat, fiind un real ajutor in adoptarea deciziilor.
C.5. Fiscalitate si declaratii
- Problema fiscalitatii in Romania este una stiuta si discutata indelung, dar nerezolvata inca. Multiplele modificari ale legislatiei fac aproape imposibil ca un manager sa fie la curent cu toate acestea, motiv pentru care ne angajam sa informam atat partenerii cat si pe cei interesati de fiecare modificare in timpul cel mai scurt in pagina dedicata acestei probleme
- Intocmire declaratii fiscale - Declaratiile fiscale, pe care orice firma trebuie sa le predea, fie ca are activitate sau nu, reprezinta pentru oricine un motiv de stres si nervi pierduti pe la cozi si ghisee, cu functionari plictisiti si agasati de orice. Va propunem sa scapati de toate acestea, lasandu-ne pe noi sa ne ocupam. Puteti opta sa va intocmim si sa va depunem noi declaratiile sau sa vi le intocmiti prin personalul propriu si sa ne transmiteti un email, urmand ca depunerea acestora sa o facem noi
Follow